Friday, February 17, 2012

AnuWar Boleh Putar Nik Aziz !


Pok Nik 'main wayang' !











Tindakan Ketua Penipu, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengadakan perjumpaan dengan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat  berhubung isu Israel yang disiarkan di dalam Wall Street Journal (WSJ) baru-baru ini tidak akan mengubah apa yang terkandung di dalam laporan WSJ tersebut.
Sebaliknya perkara itu sudah terpahat kemas dan menujukkan bagaimana Ketua Umum PKR itu terperangkap dengan mainan politiknya sendiri yang bersikap talam dua muka dan bijak memainkan peranan dalam perjuangan retorik beliau.
'main wayang'..... 
Perjumpaan SiKetua Penipu dengan Pok Nik Ajis segala keputusan dan apa jua pendirian Nik Aziz selepas ini tidak akan mengubah apa-apa pun.  
PKR dan Pas iaitu DAP harus mengeluarkan kenyataan rasmi mengenai kenyataan Anwar itu yang dilihat mengiktiraf negara Israel.
Tidak ada mana-mana pemimpin dalam DAP yang berani mengeluarkan kenyataan terhadap apa yang disiarkan di dalam Wall Street Journal itu. Apakah DAP cuba bermain wayang atau sebaliknya, terserah ?
Majlis Syura Ulama Pas 'main wayang' yang juga selari dengan pendirian parti itu supaya tidak mengiktiraf negara Israel dan mahu Anwar menarik balik kenyataannya itu ataupun menyaman majalah itu jika laporan berkenaan adalah tidak benar.
 “Siapa tidak kenal Anwar ini….Beliau merupakan “spin doctor” SiKetua Penipu terhebat dan tidak mustahil Nik Aziz akan cair selepas mendengarnya"