Sunday, January 15, 2012

Pengurusi Qariah Masjid PASiq : Songlap Duit Masjid !


YDP PAS Jelutong hampir dipukul Songlap duit Masjid selama 3 Tahun - Dia Kontraktor laa Bhai..!!!


Jelutong, Pulau Pinang...
YDP PAS HARAM >>>> 
Kecoh lagi...ternyata walau pun berserban, berkopiah dan sering laung kan Takbir....kena tang Duit dan Kuasa semua hilang. 
Mohamed Yussuf Mohamed Noor yang memegang jawatan Pengurusi Qariah Masjid dan juga merupa kan YDP PAS Jelutong (Timbalan Yang DiPertua Kawasan) telah diserbu oleh anak anak Qariah nya selepas solat Jumaat.

YDP PAS Mohamed Yussof telah gagal menunjukan Penyata Akaun Masjid Jelutong selama dia menjadi Pengurusi Qariah Masjid selama 3 tahun.
Beliu juga telah menyeleweng dan melaku kan Pakatan dalam memilih Jawatan Kuasa Masjid Jelutung dimana semua nama didalam senarai Ahli Jawatan Kuasa Masjid telah di laku kan secara tersembunyi dan dan tidak terbuka.
Surat Bantahan Anak anak Qariah


Yang Bertanda "Sangat Menarik"


Penduduk Qariah Jelutong yang berwakil kan Saudara Zarus Yussof telah menyerah kan surat Bantahan dan Report tentang Penyelewengan yang telah dilakukan oleh YDP PAS Jelutong selama 3 tahun memegang Jawatan sebagai Pengurusi Masjid Qariah Jelutong...
3 Penyelewengan besar telah di laku kan oleh YDP PAS Mhammed Yussof Mohammed Noor dalam menipu penduduk Qariah Jelutong.

1. Tidak menunjukan Penyata Akaun Keewangan Masjid Jelutong kepada anak anak Qariah

2. Melaku kan pemilihan Ahli Jawatan Kuasa Masjid secara tersembunyi dengan tujuan untuk memilih dikalangan ahli ahli PAS sahaja.

3. Membina Pejabat dan Dapur Ahli Jawatan Kuasa di atas Tanah Perkuburan Masjid tanpa pengetahuan anak anak Qariah.

Penyelewengan tersebut dikatakan berlaku hasil dari campurtangan Politik oleh Parti DAP yang memerintah Pulau Pinang, dan dikatakan juga YDP PAS Mohammed Yussof telah mengadakan Expo dikawasan Jelutong selama sebulan secara besar besaran tanpa mendapat Permit Polis dan mengimport Peniaga peniaga daripada Luar Qariah atas kepentingan Parti mereka.


Terjelas lah kepada kita semua bagaimana busuk nya Hati dan Amalan puak puak PAS, WALAUPUN BERSERBAN DAN BERKOPIAH TETAPI BILA KENA TANG DUIT....terus PAS jadi HAMPAS...!!!

Cerita banyak pun tak guna, kalau boleh baca surat surat BANTAHAN dan Report yang diserah kan oleh anak anak Qariah Jelutong.

Dah tentu si YDP PAS Mohammed Yussof tu Berprofesion Kontraktor...Otak mau ligat cari duit, buat duit dan makan duit laaa Bhai....Heheheheee...tu pasal buat Office baru kat atas tanah wakaf perkuburan....tuu pasal buat Dapur baru....boleh gak kena Teh Tarik Mamak sambil buat kira kira  dekat Buku Penyata Akaun...yang Expo tuu...itu lagi laaa...untung Besar tuuu....masyuuuuuk lagi...!!!!


Psssst : pada aku laaaaa.....selagi mereka tuu bernama Manusia...selagi tuuu laaa berbau Taik....terutama si Manusia yang bertopeng kan Agama...!!!