Monday, January 02, 2012

BUDAK UPAHAN AL JUBURI !

GEMPAR : DALANG-DALANG KAKI JILAT UPAHAN ANWAR UNTUK BERDEMO DIDEDAHKAN....

Hanya beberapa kerat sahaja dalang mahasiwa kaki demo yang bermentorkan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menggunakan modus operandi SMM (Solidariti Mahasiswa Malaysia) itu.

1. Ahmad Syukri Ab. Razak, pelajar KUIS (Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor), sebuah IPTA di bawah kerajaan negeri Selangor, di mana Anwar telah susun orang-orangnya untuk menjaga pelajar-pelajar di sana.
Ahmad Syukri dikaderkan dari proses penyusunan ini, dilantik menjadi Pengerusi SMM.
Hebat sungguh cara susunan Anwar yang ‘amat demokratik’, dari susunan PKR diaturkannya, hinggalah sampai kepada kepimpinan pelajar.
Belum pernah dalam sejarah gerakan siswa, ketua gerakan siswa dipimpin dari universiti junior seperti KUIS. Selalunya gerakan itu berketuakan pelajar dari salah satu daripada lima universiti ternama dan selalunya UM.
Namun, kerana sentuhan Anwar, beliau mahu ‘ketua siswa’ datang dari universiti di bawah kawalannya, maka Syukri, pelajar KUIS dipilih jadi Ketua SMM.
Syukri yang dikultuskan oleh ‘Sang Imam Mahdi’ inilah yang mengatur mesyuarat-mesyuarat SMM. Semua arahan mesti datang dari sang kultus. Dari demonstrasi membela Prof. Aziz Bari di UIA hinggalah acara bakar lilin.

Syukri syok sendiri dijulang sebagai hero ketika demo di masjid UIA bela Aziz Bari. Pelajar UIA pun tak terlibat, Syukri dari KUIS pula yang terlebih sudu

Bila malam menjelma, maka muncullah knight of the templar yang menyalakan candlelight vigil

Pelik kan.. pelajar KUIS menyamar jadi pelajar UIA yang kononnya berlagak Islamik, tetapi apabila malam menjelang, si peyamar yang kononnya Islamik itu terjebak pula dengan upacara warisan Kristian, bakar lilin (candlelight vigil).

2. Adam Adli, pelajar UPSI, berasal dari Kampung Baru Penanga, Pulau Pinang. Adam memang direkrut dari AIC (AnwarIbrahimClub) dan AMK PKR.
Kononnya dialah ‘hero’ yang mula perasan setaraf dengan ‘Che Guevara’ pejuang revolusi Marxist di Amerika Latin.
Setakat turunkan bendera Perdana Menteri di PWTC dah setaraf dengan Che Guevara.SETERUSNYA...

Lihat Dua ekor manusia dimana-mana ada mereka ..... inilah askar upahan Aljuburi. Kamu yang lain adah pak turut saja, silap haribulan boleh sakit dan masuk lokup aja. 
FIKIR-FIKIRKANLAH: ADA AKAL GUNA, ADA MATA LIHAT, ADA TELINGA DENGAR. JANGAN PEKAK  SEBELUM BISU, MAK BAPAK HANTAR SURUH BELAJAR ... LEPAS TU HANTAM KAKI KELANGIT PUN TAK PA ... FAHAM BUDAK-BUDAK ! 

No comments: