Thursday, January 05, 2012

JANGAN ANGKUH PKR - LU LANGSI LU MATI !

Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali : ANGKUH !



Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mahu mencetuskan huru-hara dengan menganjurkan perhimpunan haram menyokong DS AL JUBURI pada 9 Januari ini.

Perancangan itu menunjukkan PKR menganggap keamanan dan keselamatan yang dikecapi negara ini sebagai liabiliti kepada cita-cita politik parti pembangkang tersebut. Walaupun sudah terdapat banyak pihak menyatakan bantahan serta membuat laporan polis bagi menentang perhimpunan haram itu, PKR tetap berdegil untuk meneruskannya.

"Caranya ialah dengan membangkitkan semangat marah, benci, mengapi-apikan orang ramai untuk sama-sama terlibat dalam kegiatan seperti itu (perhimpunan haram),"  dalam kempen Bebaskan Anwar 901.

Azmin dan PKR dilihat angkuh dengan berhasrat mengumpulkan 100,000 penyokong pada hari keputusan kes liwat Anwar itu nanti meskipun pihak polis memberi amaran akan menangkap mana-mana individu yang menyertai perhimpunan haram berkenaan.

PKR jangan terlalu angkuh untuk meneruskan penganjuran perhimpunan haram menyatakan sokongan kepada al Juburi.

Tindakan Pakatan Haram itu jelas tidak menghormati undang-undang dan seolah-olah bertujuan menentang pihak berkuasa termasuk polis dan institusi mahkamah. Tindakan itu menunjukkan mereka telah membuat andaian sebelum hukuman dijatuhkan oleh mahkamah.

'KERANA MEREKA TAHU , AL JUBURI SEMEMANGNYA BERSALAH DAN TIDAK MAMPU MENAFIKANYA DIMAHKAMAH ... KERANA AZMIN JUGA KUNYIT AL JUBURI'.

No comments: