Friday, January 27, 2012

Ini Yang Pas Babi Nak?


KLANG PARADE JUAL DAGING BABI SALAI DEPAN PINTU MASUK!!!


Ronnie Liu dan DAP sememangnya KURANG AJAR dan tidak pernah peduli dengan sentimen orang Islam atau yang bukan Cina. DAP memang telah terbukti sebagai sebuah parti chauvinist dan hanya akan berlembut sekiranya bukan Cina sanggup tunduk sujud ke kaki dan kepala lutut mereka sebagaimana yang dilakukan oleh PAS dan Melayu PKR sekarang ini.

Klang Parade merupakan sebuah pusat membeli belah yang terletak di Jalan Meru, tidak jauh dari bandar Kelang. Walaupun sekitar Klang Parade, penduduknya bermajoritikan bukan Melayu, namun apa yang disajikan oleh pusat membeli belah tersebut sebenarnya memang mencabar.

Sepanjang dua minggu sebelum sambutan Tahun Baru Cina, pusat membeli belah tersebut telah menunjukkan belang mereka yang sebenarnya. Kalau Jalan Petaling, pihak berkuasa tidak boleh berbuat apa-apa kerana sifatnya sebagai CHINATOWN sekalipun ianya tidak diiktiraf dengan jualan daging babi salai secara terbuka, di Klang Parade juga tidak ada bezanya.

Dan yang menariknya, jualan daging babi salai itu pula dibuat di tengah-tengah kompleks membeli belah tersebut.

Laporan yang dibuat oleh PORTAL SUARA GENERASI BARU, biarpun tidak dinamakan namun ia jelas merujuk kepada KLANG PARADE dan Ronnie Liu.

Baru sahaja menguasai Selangor, DAP sudah bersikap kurang ajar dengan mengenepikan sentimen Melayu dan Islam. Barangkali beranggapan bahawa tidak ada orang Melayu yang BERKEMAMPUAN untuk membeli belah di Klang Parade, menjadikan DAP dan pengurusan pusat membeli belah tersebut tersangat kurang ajar dan biadap.

Bayangkanlah kalau DAP sudah berjaya menguasai Putrajaya, barangkali pusat penyembelihan babi besar-besaran akan dibuat di dalam masjid-masjid yang dibangunkan oleh UMNO dan Barisan Nasional dengan alasan, masjid-masjid tersebut menggunakan DUIT RAKYAT dan pembinaan masjid-masjid pula dilakukan oleh kontraktor-kontraktor KRONI UMNO!!!