Thursday, December 29, 2011

PKR Berjuang Untuk Siapa ?

Hanya Untuk Al-Juburi ................. 


Rancangan 901 Buktinya.


Parti Keadilan Rakyat (PKR) nampak jelas perjuangannya hanya untuk seorang pemimpin sahaja, bukannya berjuang untuk rakyat. Rancangan 901 merupakan bukti bahawa perjuangan mereka untuk Al Juburi.  
“Hari ini, semakin ramai ahli-ahli PKR sudah sedar dan saya percaya, semakin ramai di kalangan ahli-ahli PKR sudah dapat melihat dengan jelas agenda perjuangan parti ini tidak lain dan tidak bukan hanya memperjuangkan Anwar Ibrahim.
“Biarlah mahkamah yang menentukan kes liwat yang didakwa melibatkan Anwar Ibrahim terhadap Saiful Bukhari ini,” ujarnya yang juga Pengerusi Pemuda Barisan Nasional Negeri Selangor.
Tambahnya, jangan sampai bila mahkamah tidak memihak kepada kita, kita menyalahkan mahkamah sebaliknya jika mahkamah memihak kepada kita, kita akan mengadakan mahkamah sendiri.
“Adakah ini bentuk keadilan bagi PKR?
“Dalam masa yang sama, kita dimaklumkan bahawa Anwar Ibrahim telah membuat roadshow di beberapa buah negeri melemparkan berbagai-bagai fitnah dan memburukkan institusi perundangan negara berhubung isu perbicaraan kes liwatnya. Beliau juga menghasut rakyat khususnya orang muda untuk bersama-sama dengan mereka dengan jika mahkamah mendapati beliau bersalah, golongan ini akan keluar memberontak,” tambahnya.
Sehubungan dengan itu, beliau menggesa rakyat Malaysia khususnya anak-anak muda agar tidak terjebak dengan drama yang dilakon Anwar Ibrahim hari ini kerana drama yang sedang dimainkan ini semata-mata untuk melepaskan dirinya sendiri, bukannya untuk kepentingan orang muda dan rakyat Malaysia khususnya. 
'Kalaulah orang ni jadi PM nanti, alamat bumi Malaysia akan jadi Padang Jarak Padang Tekukurlah gamaknya.'akan buat undang-undang sendiri.

No comments: