Monday, August 15, 2011

UMNO dan ISLAM !

Pas Bukan Perjuangkan Islam tapi UMNO.
Pas perlu UMNO kalau ingin memperjuangkan Islam di negara ini, bukannya dengan mereka yang jahil mengenai Islam(DAP).
 
Pas boleh duduk semeja bersama UMNO untuk memperjuangkan Islam kerana  perjuangan Islam yang dilakukan oleh UMNO adalah untuk menjadikan Islam itu hebat yang akan turut dicontohi oleh negara lain.

“Membangun bersama Islam, nak perjuangkan Islam, Islam yang macam mana, Islam yang miskin papa kedana, Islam yang orang tak ada tanah, Islam yang rumah robek, itu bukan imej Islam yang diperjuangkan UMNO.
“Kita nak Islam apa, Islam yang gagah perkasa, Islam yang hebat yang boleh jadi contoh kepada dunia.
Kalau nak perjuangkan Islam berunding dengan UMNO, boleh perjuangkan Islam, runding dengan Dap tak boleh perjuangkan Islam yang sebenarnya,” DS NAJIB.
Menurutnya, Pas perlu ikhlas memperjuangkan Islam bukan hanya sebagai modal politik dalam usaha untuk mendapatkan sokongan daripada rakyat.
Pas adalah parti yang dangkal dan bangsat,sanggup bekerjasama pihak yang sememangnya secara terang-terangan menentang perjuangan Islam di negara ini iaitu Dap, malah Pengerusinya, Karpal Singh pernah menyatakan langkah mayatnya terlebih dahulu jika Pas ingin menubuhkan negara Islam di negara ini.
Parti Pembangkang adalah parti tipu daya untuk kuasa.... dan memperalatkan Islam. Nescaya tidak mendapat keredhaan Allah.

No comments: