Saturday, August 20, 2011

DIK GILA KUASA !

Pas(Parti Anak Sial) 'menggigil' perjuangkan Islam

Pas 'menggigil' untuk memperjuangkan Islam di negara ini selepas menyertai pakatan pembangkang sejak Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12) pada 2008.
Pas yang dulunya lantang dan kurang ajar terhadap UMNO memperjuangkan Islam terpaksa membuat rujukan awal kepada DAP dan PKR. Pas kini jadi pak turut.
"Pas ternyata lebih mementingkan sokongan daripada DAP dan PKR daripada mempertahankan isu akidah umat Islam yang sering diperkotak-katikkan sejak kebelakangan ini.
"Lihat sahaja bagaimana Pas banyak mengalah dalam isu pembinaan kuil dan penjualan arak di Shah Alam, larangan membaca al-Quran menggunakan pembesar suara di Pulau Pinang serta berdiam diri dalam isu tindakan pemeriksaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) terhadap Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC),"
 Pas sejak akhir-akhir ini juga lebih suka berbohong dan mereka-reka isu yang tidak sepatutnya dibangkitkan.
"Contohnya isu Mismah yang sengaja digembar-gempurkan untuk menimbulkan rasa curiga di kalangan rakyat mengenai ketelusan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dalam mengendalikan sistem pilihan raya,"
Kini sudah tiba masanya UMNO yang memperjuangkan kesucian agama Islam selama ini dipertengahkan.


Pembangkang hanya sanggup menggunakan masjid dan surau di Selangor dalam menyebarkan dakyah politik mereka bagi menghentam UMNO (sebuah parti politik Melayu dan Islam) semata-semata nafsu serakahnya.
Mengggunakan tempat ibadah suci umat Islam ini untuk menyebarkan dakyah politik mereka tanpa mempedulikan kesucian bulan Ramadan. Pas benarkan DAPig dan PKR (non muslim) bertazkhirah di surau dan mesjid.
 PAS ADALAH SYAITAN BERTOPENG ISLAM.

No comments: