Thursday, March 22, 2012

Asyik Jaga Lembu .. Terlupa jaga Bini !

GEMPARRR..!!! RUMAHTANGGA RAFIZI BERANTAKAN..??? ISTERI RAFIZI PERLU JUMPA BADRULAMIN SEGERA..!!!


Saya terbaca di sini mengenai rumahtangga Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli yang dikatakan sedah "retak menanti belah".

Kahabrnya isteri Rafizi, Afisza, telah menuntut fasakh di mahkamah syariah, betul ke Rafizi? Aik? Baru kahwin je hari tu, kan? Sekarang dan berantakan sampai ke depan Tok Kadi? Apa cerita ni bebbb..? Lu tak pandai "layan" isteri lu ke?

Pengarah Strategi apa macam ni? Jadi suami pun perlu ada strategi jugak beb! Isteri tu anugerah Allah jugak yang perlu dijaga. Amanah dari Allah tu...

Tapi aku rasa, Rafizi tak perlu risau. Ada penyelamat yang mampu membantu kemelut rumahtangganya tu...

Aku cadangkan agar RAFIZI SURUH ISTERINYA JUMPA BADRULAMIN. Badrulamin tu kalau bab bagi kaunseling memang power bebbbb..!!! Gerenti settle punya...heh!

Tapi, Rafizi kena tahu masa dan lokasi yang ditetapkan oleh Badrulamin untuk sesi kaunseling tu. Jadual Badrulamin ketat sangat. Jadi dia buat sesi kaunseling tu pada jam 1-4 pagi saja. Time lain tak boleh...

Oleh kerana kaunseling dari Badrulamin tu eksklusif dan mantap, ia selalunya diadakan di bilik-bilik hotel. Jangan risau..semua hotel hebat belaka. Bukannya dibuat di rumah tumpangan Ah Keong tu. Hotel tu gerenti best punya...

Seperkara lagi, Rafizi perlu tahu bahawa biasanya Badrulamin pakai towel je masa bagi kaunseling. Tu pun dah kira okay la tu...menutup aurat jugak tu. Tapi, kengkadang towel tu boleh terbukak terlondeh pulak! Heh!

Aku rasa, lepas isteri Rafizi dikaunseling Badrulamin, dah tentu settle punya masalah rumahtangga Rafizi. Paling tidak pun, isteri Rafizi akan bawak fail ke mahkamah je...heh! Tak caya? Tanya yang dah ada pengalaman dengan Badrulamin...heh!