Wednesday, September 07, 2011

POLIS BUKIT KEPONG AKAN TEMBAK MAT SABUN !!!

POLIS BUKIT KEPONG MENJELMA .....KEMBALI.

Mat Sabu yang cuba menidakkan peranan polis ketika mempertahankan Balai Polis Bukit Kepong.
Mat Sabu sanggup menafikan sejarah pengorbanan polis yang menggadai nyawa dalam tragedi itu semata-mata untuk mencari populariti murahan.
”Dia sanggup menggadaikan maruah bangsa dan agama untuk menarik sokongan bukan Melayu terutamanya orang Cina.
Mat Sabu bukan sahaja buta sejarah tetapi buta hati kerana tidak mahu mengakui peranan dimainkan oleh tokoh UMNO dan parti-parti komponen BN dalam Perikatan ketika itu yang berjaya membebaskan negara ini daripada penjajah.
Ahli UMNO dan parti komponen telah berjuang bermati-matian menentang Malayan Union sedangkan komunis bermaharajalela melakukan keganasan dan kekejaman terhadap rakyat.
Kebijaksanaan pemimpin seperti Datuk Onn Jaafar, Tunku Abdul Rahman, Tun Abdul Razak, Tun Tan Cheng Lock, Tun V.T. Sambanthan dan beberapa tokoh lain harus dipuji dan diiktiraf oleh semua bangsa yang menjadi rakyat Malaysia kerana berjaya mencapai kemerdekaan tanpa pertumpahan darah.
Kalau komunis yang menyerang Balai Polis Bukit Kepong itu hero, kenapa mereka bertindak kejam mencampak hidup-hidup seorang anggota polis ke dalam api serta turut membakar mayat anggota polis dan isteri mereka serta penduduk kampung yang terkorban ke dalam api. Terlalu banyak kekejaman yang terpaksa rakyat lalui ketika itu.
Jika Mat Indera tokoh agama, dia tidak akan membiarkan rakan-rakan anggota komunisnya itu bertindak kejam.
MAT SABUN MAHU UBAH SEJARAH !!!!!

No comments: