Sunday, October 02, 2011

NEGARA KEBAJIKAN AKAN MEMBAWA KITA KE SYURGA !


Nik Aziz mahu teruskan hudud .... Bukan PAS !




SEBAHAGIAN daripada kepimpinan .



Pas masih berharap untuk melaksanakan hukum hudud di negara ini jika pembangkang mengambil alih pentadbiran Kerajaan Persekutuan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), Kenapa PRU 13 tidak sekarang di Kelantan.

Pok Nik berkata, pelaksanaan hukum hudud hanya melibatkan orang Islam dan masyarakat bukan Islam seharusnya tidak perlu risau. Nik Aziz begitu taksub dengan gelaran Mursyidul ini, beliau buat sendiri keputusan sehingga beliau lupa siapa PRESIDEN PAS.
"Pelaksanaan hukum hudud adalah untuk Negara Islam, bukan NEGARA KEBAJIKAN !!!
"Ia dilakukan di mahkamah syariah dan bukan mahkamah sivil untuk semua rakyat di negara ini,


Kenapa hanya kepada orang Islam sahaja, hukum Allah adakah untuk orang Islam sahaja. 
Kalau ikhlas buat saja jangan fikir; takut Allah atau takut sesama manusia. Kenapa tidak kepada semua manusia dimuka bumi ini, Ini satu lagi pembohongan yang berlaku dalam ungkapan yang dikatakan 'ular semak' .  Adakah Nik Aziz begitu takut kepada bukan Islam di negara ini, Apa berlaku dengan kes Sodomi, Murtad, Pelacuran yang berleluasa di SELANGOR, Penagihan DADAH dan AIDS di KELANTAN Pas macam buta mata sahaja.

Mangsa Pas .. keatas orang ikhlas menegak Islam


INI BUKAN SOAL HUKUM HUDUD, INI SOAL POLITIK PAS INGIN MENANG PILIHANRAYA PRU13, SEKALI LAGI BELIAU INGIN MENIPU UMMAH DAN ISLAM NEGARA INI.

MEREKA AKAN LACUR APA SAJA  DEMI KUASA .... KAJI SIAPA MEREKA DI SEBALIK  KETAYAP/ TUDUNG LINGKUP PEMIMPIN INI SEBELUM KITA PERCAYA !

No comments: