Wednesday, November 02, 2011

BABI SOLEK BANGSA RASIS !

MEREKA TIDAK AKAN PUSHATI  SEHINGGA KAUM MEREKA BERKUASA, MENGAPA HARUS MENGALAH.. LEPAS SATU, SATU .... HILANG !


Mengapa berharap kerajaan mengkaji semula keputusan memansuhkan Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik dalam Bahasa Inggeris (PPSMI) demi kebaikan semua pihak, satelah kajian dan keputusan dibuat. Ini semua muslihat babi komunis yang tiada semangat kebangsaan sama dengan kumpulan Dapiq. Ini menunjukan  babi ini begitu rasis dengan kaumnya, walaupun ratusan tahun tinggal disini.
Babi Solek, pendirian dia sangat jelas iaitu tidak memihak kepada keputusan-keputusan kerajaan berunsur kebangsaan dengan alasan berkepentingan seperti ibu bapa dan pelajar perlu diberikan pilihan.
Babi itu juga berpendapat pelajar yang telah mengikuti PPSMI sebelum ini perlu meneruskannya dan tidak perlu diganggu bagi mengelak masalah lain.
Selain itu, pendirian dia menyokong berhubung kepentingan bahasa Inggeris pada masa kini masih kekal iaitu perlunya peningkatan dalam penguasaan bahasa berkenaan.
Kontroversi (tiada sapa timbul kontroversi , kecuali kumpulan babi CINDIA ) mahu bahawa tindakan segera perlu diambil untuk memastikan kecekapan pelajar dalam bahasa Inggeris meningkat (alasan babi).
"Justeru itu,  Kementerian Pelajaran dapat memperkenalkan subjek kesusasteraan Inggeris sebagai subjek wajib di setiap sekolah,TAHU MENYOKONG PULA !" dalam kenyataan babi Cindia.

No comments: